hjärtat i halsgropen

Somnade vid sjutiden ikväll framför Madagaskar och vaknade igen vid elva. Blev lite paff för jag trodde inte jag var så himla sömnig.
Nu har jag och Bee sett den femte sawfilmen. Riktigt obehaglig, var nog konstant rädd/äcklad.
Bee har precis lämnat mig för att borsta tänderna, och jag tror starkt på att hon kommer försöka skrämma mig när hon kommer tillbaka. Huah, bäst att jag är riktigt beredd.
Förstår inte riktigt hur jag ska kunna somna av två anledingar. Den ena är ju att jag sov sisådär 4 timmar nu på kvällskvisten, och det andra är att jag fortfarande bara kan tänka på Jigsaw och blod.

Annars är nu kameran beställd och på väg hem till mig. Tycker lite synd om den hjälpsamma expertkillen som jag inte kommer köpa kameran av nu.
Men billigast går först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0