here we go!



Nypiercade är vi. Tungan kändes nästan inte alls under piercandet, men nu börjar det ömma. Lite sluddrigt har jag börjat prata med. Imorgon, och så länge det gör ont så ska jag gå på yoggidiet. Smarrigt, eller inte.

Idag på jobbet så försvann alla helt plötsligt. Det var bara jag och Bodil som jobbade och slet. Sen såg vi Mats gå förbi med en bit tårta, och sen Öystein med. Då började vi ana ugglor i mossen.
Tydligen så var det chefens födelsedag idag (det måste jag skriva upp i min kalender), så alla hade varit ute och sjungt för honom och ätit tårta. Alla utom jag och Bodil.
Vi frågade Öystein varför ingen sa till oss, svaret på den frågan var att några var tvungen att hålla lagret igång, dessa några var tydligen vi. Dessutom sa han att vi inte kunde den norska födelsedagslåten. Pyttsan!
Vi sprang i alla fall upp till kantinan och tog tårta vi med, jag tog en bit i ren protest fast jag inte ens gillar det. Inte gott den här gången heller.
Tror ändå jag fick en sockerkick och blev knäpp av den där tårtan, för på lunchen när jag satte mig ner vi matbordet, så höll jag både en kniv och en gaffel i båda händerna. Haha!

Imorgon blir det sked

Kommentarer
Postat av: bodil

jag tvivlar aldrig på oss!

(stackars mitt röda öra)

2009-08-20 @ 21:58:13
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: bodil

men det var innan jag hade lärt mig vattengrundreglerna

2009-08-21 @ 16:32:19
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0