2325

"När du tappar bort saker maja, då är dom verkligen helt borta", sa Bodil för någon timme sen då vi för säkert fjärde gången idag letade efter mitt favorithårband. Det är så sant, så sant. Förstår inte hur jag lyckas.
Men nu efter mycket mycket letande är det funnet. Låg bland alla garn jag har. Hur hade det kommit dit egentligen? Jaja..

En dag kvar och sen Kreta!
Har varit helt uppskruvad och nervös idag för att jag inte ska få resa med mitt pass. Läste nämligen på våra biljetter att passet måste vara giltligt i 6 månader efter hemresedatumet, vad nu det ska va bra för?! Fast det verkar inte gälla länder inom schenkeravtalet, där Grekland ingår. För säkerhets skull ska papi ringa apollo imorgon och kolla, isf måste jag fixa ett provesoriskt pass och det kostar 1000 jävla spänn. Så Nej tack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0