koffeinhypad och rödbränd

Stek-stek-stek, det var mitt motto idag då jag såg att det va blå himmel och sol ute. Satt ute några timmar mitt på dan och läste lite tidningar, och blev förtjust då jag såg att jag fått fräknar på näsan. Några timmar senare hade dock min näsa börjat likna rudolfs, röööd. Dessutom känner jag att jag fått fin t-shirtbränna. Jäklans!

Annars har jag överkonsumerat kaffe idag. Blir lätt så när man åker till far- och morföräldrarna på samma dag. Det roliga med såna gamla fikamonster är att dom säger likadant. Först när vi kommer till mormor beklagar hon sig över att hon inte hunnit baka. Så plockar hon fram 7 sorters kakor och en nybakt sockerkaka.
Sen när vi kommer till farmor drar hon samma vals, ändå kommer det fram flera fat med hembakta kakor.
me like!

puss, godnatt och sov gott


Kommentarer
Postat av: bodil

haha! så typiskt gamla människor att säga så.

2009-04-11 @ 17:49:14
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0