jag ser allt när jag blundar

Äntligen är det fredag och jag har kommit hem från jobbet. Det som gör den här fredagen bättre än andra fredagar är att det bara är en dag kvar tills jag åker till Växjö. Mitt älskade Växjö som det numera känns som när jag inte bor där längre.
Ska bli så skönt att träffa alla man saknar, slippa äcklig lagerdammdoft, äta en massa Koh thai och hemlagad svensk veg.mat såklart. Sen kanske lite shopping med, fick tillbaka 3500 på skatten i Sverige. Yihoo! Hoppas jag får ännu mer i Norge.

Annars sitter jag och lyssnar på Snook just nu. Snook är så himla bra! Tänkte på att varje rad i en snooklåt är som ett citat, så bra är varje liten rad alltså. Sa det till Bodil, och då berättade hon att Timbuktu har sagt att han skriver sina texter så att varje mening ska ge en så mycket inpiration att man ska kunna skriva en hel bok. Mmm för sånt!

Nu ska jag hämta mina klyftpotatisar som ligger i ugnen och blir goda, och sen tzatsiki till det.  


Kommentarer
Postat av: al

Äsch, varför kunde du inte åkt dit i påskhelgen, då ska jag till V-ö!



al

2009-04-03 @ 19:46:22
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: al

Yey! Jag kommer hem antingen onsdag kväll eller på torsdag. Jag vet nu att jag kommer jobba lördag 7-1830, annars är jag ledig =) Wohoo!



al

2009-04-05 @ 18:24:03
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: al

Jah, det tycker jag du ska göra =)



Hur är det i V-ö då? Har inte varit där sen sportlovet.



al

2009-04-05 @ 18:50:40
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0