hej för den här gången

sista natten i sverige, imorgon blir det back to norway.
har precis varit på bio med al och sett slumdog millionaire, se den! på vägen hem så såg jag 5 rådjur som gick över vägen och en liten kanin som skuttade brevid, förstår verkligen inte hur någon kan ha hjärta att äta djur. tänk nästa gång du stoppar kött i din mun.

har träffat bästa linnéa idag också. vi skulle egentligen fikat på den svenska tantens trädgårdscafé eftersom det skulle va öppet på söndagar. men när vi kom dit så var det stängt. istället blev det kaffe nere vid växjösjön i solen. mysigt värre!
hoppas man någon gång kommer bo i samma stad som sina bästa vänner igen. inget slår ju egentligen gymnasietiden om man tänker efter. vet inte hur många gånger jag har önskat att jag vore sexton igen. fast det var kanske ganska jobbigt ändå. hmm
känner att jag nog borde sova nu. snart är ju klockan ett, åker vid elva imorgon på morgonen. måste upp ganska tidigt ändå så jag hinner packa klart väskan och pussa på mina katter.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0