Tandläkarskräcken är botad

Så nu har jag äntligen varit hos tandläkaren. Och hör och häpna, jag hade inga hål. Leon yttrade tom kommentaren "vilka fina och välskötta tänder". Tacktack! Efter all denna tandtråd och flourtabletter så ska man väl ha något.
Men iaf så sa han att min gamla tandläkare hade gjort nåt galet med en av mina tänder, och jag är inte förvånad. Tack och lov så slipper jag gå dit nån mer gång.

Idag har jag varit dukitg och lekt hemmafru! Har diskat och gjort fint i köket och nu så ska jag snart ta ut pajen som står och doftar i ugnen. Så blir det film med Lina och Bodil. Igår såg vi hajar som hajar...kul som bara den!

Nä, nu blir det mat!
Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0