Packning i en evighet!

Nu har vi packat och packat, inte blir det mindre heller. Eller jo, det har det väl blivit, men det känns inte som det. Nu är vi så himla slut i hela våra kroppar så nu får det va nog för idag.
Har precis tagit en dusch, kände mig som världens lortis förut med trycksvärta på hela mig. Uää!

Orkar knappt tänka på resten av helgen, först imån då allt ska flyttas hem redan vid 10, sen ner på stan och fixa allt viktigt som att växla pengar och så. Sen söndag då det värsta ändå kommer med städning för hela slanten. Dessutom så är det jätteonödigt för vårt badrum och kök ska renoveras nu lagom till att vi flyttar, så vi ringde idag och undrade om vi verkligen va tvungna att städa det speciellt noga eftersom dom ändå ska riva ut allt. Men såklart måste vi det!

Nä, nu ska jag sminka mig och sen får vi se om vi går ut kanske en sista g på deluxe!



Jag och min favvo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0