någon dag är jag din jakttrofé som du övergav

Man ska aldrig ligga och sova på en kudde som har utstående ränder...det har jag gjort nu och halva mitt ansikte är randigt och har varit det i 30 min nu så det verkar va kvar för att stanna. KUL!

Igår blev det förfest med vår framtida Roomie Ida, ska bo i samma kollektiv som henne i Norge. Efter det blev det såklart deluxe och där hade jag några beundrare. Hähä!
Imorse lagade jag mat till bodil och staffan och i utbyte så diskade staffan upp hela vårt diskberg nästan. Chihoo! Mera sånt tack! Just det ja, fick reda på det glädjande beskedet att vi ska ha diskmaskin i norge. Som att komma till himlen!

Nu så ska jag och Bodil göra oss iordning för 2 fester. Först blir det fest i mina och bodils favvohus vid spetsamossen, dom är sexkantiga och ser lyxiga ut. Det är Stina som känner nån som bor där tydligen. Efter det så blir det fest hos Simon från mitt jobb. Måste passa på att träffa alla nu innan man flyttar, men på Ida lät ju Sandefjord helt underbart. Längtar faktiskt tills nästa vecka då vi flyttat dit.

Nä, nu ska jag försöka sminka över mitt randiga ansikte.

Ha en trevlig kväll! Puss



Amela och Simon!

Hoppas verkligen att Amela är där ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0