håret trillar nog snart av

Japp, nu har hela kvällen (nästan) fördrivits med att bleka mitt hår och färga det på nytt. Men inte svart utan mörkbrunt. Efter blekningen så hade jag typ alla nyanser av färger som finns, i mitt hår. I botten var det helt vitt och en del var svart och en del jätterött. Det är så konstigt att det kan finnas så mkt rött under en färg. :O
Nu ska jag snart skölja ur sista färgen och torka håret. Puuuh! Jobbigt att klockan redan är halv 12 och jag börjar halv 8 imån. Kommer max få sova 6 timmar inatt igen!

Var ute och sprang efter jobbet idag. Var jätteskönt! Måste verkligen börja göra det ofta igen.

Nää, nu är det upp till bevis om håret blivit brunt! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0