2 veckor kvar!

Tills vi flyttar till Norge! Imorgon ska jag och Julia ner till Kristianstad på en Norgemässa och fhv bli lite klokare. Tyvärr så är bussen som skulle gått dit inställd, så vi måste köra. Försöker få tag i pappa om att låna hans bil, men han ignorerar mig. ^^
Helgen var  supermysig, Sigge kom redan på fredagen och vi hade filmkväll då. Sen på lördagen gick vi på stan ett tag och jag köpte en ny glittereyeliner från make up store. Supersnygg i en gammelrosa färg.
Sen på kvällen blev det inflyttningsfest hos Annai och Thea och jag kände ungefär hälften av alla gäster. :) En massa kul folk att träffa igen. Utgång blev det och roligare hemgång har jag knappt haft. Skrattade hela vägen hem!
Igår mådde jag dock inte så bra och jag och Sigge sov enda tills 5 på eftermiddagen, sen gick vi ner till tåget och hon åkte hem.

Nu så måste jag snart göra mig iording och fixa mat. Börjar klockan ett idag. Blev helt paff innan när jag satt i soffan i nattlinne och tittade på tv och det ringde på dörren. Kollade i titthålet och såg en gubbe med tumstock utanför. Just det ja, dom skulle mäta våra fönster idag, kom jag på (fråga mig inte varför). Fick svepa min morgonrock om mig, men lite pinsamt att öppna i det. Jaja, nu har han gått iaf.

Nej, nu ska jag försöka få tag på pappsen igen!

XXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0