Polis, polis, potatisgris!

Har varit den värsta helgen på väldigt länge för nästan alla i kollektivet. Jag var dock lyckligt ovetande av allt som hänt enda tills i morse då Lisa ringde och tyckte jag skulle komma hem.
Jag hade en jättekul kväll igår ute på Kaktus! Var den enda som hade det ungefär!
Nu kollar jag och Bodil på sista minutenresor till Cypern! Vill bort från allt jobbigt som hänt!
Har sagt upp mig från jobbet så jobbar antagligen ändå inte på ett tag nu.
Föreställ er en drink på en härlig strand i Ayia Napa och sol, sol, sol! Ta mig dit nu!

I helgen ska vi iaf ha en stor halloweenfest och jag ska va den otäcka tjejen i antingen the grudge eller the ring. Scary! Vi har iaf köpt en massa pynt och fixat ljud och rökmaskin. Årets party alltså!

Nä, nu ska jag och Bodil kolla på Mamma mia!

Kommentarer
Postat av: al

Meh, varför skriver du inte vad som hänt? Nyfiken... =(



al

2008-10-27 @ 01:00:00
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0