Nu får ni ett inlægg!

Så nu skriver jag æntligen ett inlægg då!
Ær på jobbet just nu och har sålt abonnemang till 2 stycken idag. Precis nu innan lunch så pratade jag med en kille i 25 minuter. Han va invandrare så han kunde knappt norska, och eftersom jag pratade svenska så blev det hela ænnu svårare. Iaf så køpte han till slut av mig efter att han hæmtat en tolk och allt. Haha!
Dessutom så ær jobbet lite jobbigt før en del norrmæn børjar ragga på en øver telefon. Det var en som erbjød mig jobb i Drammen och en som ville ha min facebook. Scary!!

Næ, nu ska jag førsøka ringa lite fler och sælja till! Længtar tills klockan ær 4 och vi har slutat!

(Bodil ringde till en som hette Günther Macho i førra veckan. ^^)

Kommentarer
Postat av: al

Hahaha! Creepy jobb ni har!

Hade ingen aning om att folk bad om försäljares facebook... =/



al

2008-10-20 @ 13:33:43
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0