Jobb

Japp, nu har vi fått vårat førsta jobb. Ska sælja telefonabonnemang hela dagarna och har både fast løn och provition.. Bra att vi har fast løn, kanske inte fattar nån norska och inte sæljer så bra. Men det får vi hoppas inte hænder.
På måndag børjar vi iaf så det blir en till vecka utan nåt å gøra...

Mitt sug efter mat (som jag skulle førsøka stilla hær i norge då maten ændå ær så dyr) ær værre æn någonsin tror jag. Har man inget å gøra så vill man ju bara æta hela tiden.
Igår var vi nere på KIWI och pantade allt sen festen i lørdags. Det blev 270 norska, så dom køpte vi massa toapapper och diskmedel før. Bra bra!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: al

Ah, fy fan vad spännade, inte telefonjobbet kanske, men hela grejen!

När kan man tänkas träffa på er nästa gång?



Jorå, Markaryd går bra so far =) Jag trivs jättebra!



al

2008-10-10 @ 19:41:34
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Linus

Haha, jag som hoppats att ni skulle plocka ben ur fiskar! ;-)

Skönt att inte sortera piller iaf! :-)



Berätta hur det går för dig då! Hur mycket bonus du drar in till mina julklappar! :-P



kramar Linus

2008-10-18 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0