Det värker i armar och ben!

Nu har jag lyft tv-apparater i 3 dagar, och inte vanliga små lätta utan typ 47 tums. Puhh! Det är verkligen tungt! Snart kommer jag va musklig som bara den. Fast igår var det ändå värst då jag skulle hämta 40 saker på en gång. Fick ta en stor pall ocg stapla på och det var tungt som bara den. När jag var klar såg jag dessutom ut som värsta emo-ungen med skärsår på hela armarna.

Nu är det bara 3 dagar kvar till vår halloweenfest. Är 50 anmälda på facebook just nu, så man får väl räkna med dubbla antalet. Alltså det kommer va 100 pers här hemma hos oss. Shit!

Idag när vi vaknade så hade den första snön trillat här i Sandefjord. Det ni! Fast vi åkte med Trond och han hade sommardäck fortfarande så vi krockade med ett räcke och det var otäckt. Hann i tid till jobbet iaf! Men en buckla blev det.

Nä, nu är min mat klar! Vi var och handlade på coop idag där Frida jobbar. 40 procent på alla grönsaker och findus frysgrejer. Härligt med lite billig mat för en gång skull.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0