Akkurat!

Andra dagen i Norge nu. Sitter på ett bibliotek och lægger in våra profiler på lite olika bemanningsføretag. Såklart vægrar min dator att fungera med det trådløsa hær. Uææææ!!
Annars funkar det fint i kollektivet och att sova i samma rum som Bodil och Julia också. Dock så vaknade jag igår natt av att Julia låg och pratade. Trodde det va nåt viktigt men mærkte att hon blundade och stammade fram meningar utan nån betydelse. Sen sa hon " Meeen tyyyyst!", så då førstod jag att hon pratade i sømnen. Læskigt! Ville væcka henne men vågade inte riktigt før jag tænkte att det var som att væcka mænnsikor som går i sømnen.

Næ, nu ska vi gå till Manpower och boka ett møte och sen hem och laga mat! Slurp!

Kommentarer
Postat av: al

Ah, så ni har landat i Norge nu!

Fan vad kuul!



Hur är det då, alltsamman?



al

2008-10-03 @ 23:28:11
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0