Mirakulöst!

Hade en till sömnlös natt! Så direkt efter jobbet idag, då jag gjort en bridjet jones på vägen hem (kom en bil och skvätte upp vatten på hela mina byxor, uää!) så gick jag och la mig och sov i 2 timmar. Lovely!
Nu så har jag precis märkt en härlig sak! Min dator funkar! Det trådlösa internetet funkar helt plötsligt. Hade visst glömt sätta i internetsladden och märkte inte det förens nu när jag såg att den låg utanför. Tur det, för annars hade jag ju inte vetat att det funkat!
Nu dricker vi lite vin, sen vet jag inte vad som händer! Nåt kul fhv, och jag kanske ska åka hem till växjö nästa vecka. :D Hoppas!

puss och skål!

Kommentarer
Postat av: al

Ah, ska du komma hem?! =)) Jag ska till V-ö nästa helg, kan vi inte ses lite då? =)



al

2008-11-08 @ 11:51:26
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0