Hepp hepp!

Nu har vi kört vårt första träningspass sen vi kom till norge. Det var Lisa som höll i det, ett vighetspass med styrka. Så himla skönt. Innan jag flyttar härifrån ska jag kunna gå ner i split, jag är nämligen jättevig i en övning som man är vig i om man kan splitta. :)
Igårkväll var jag, Ida och Bodil nere i den nya gallerian vid valtorget, 70 butiker har öppnat där. Make up store finns vilket är mkt farlig för både mig och Bodil. Syndade faktiskt och köpte en ögonskugga och kinamat.
Sen hade vi filmkväll då Lisa, Shaker, Nils och Jannick var med. Såg "Make it happen" (en dansfilm) och sen en dokumentär om Kurt Cobain som var super-B.

Nu har jag duschat och ska göra mig iordning inför kvällen. Kommer hit lite folk som vi ska dricka med. Jag coh Bodil jobbar imån redan vid 9. Vi trodde vi började vid 12, men sen när jag ringde Atle för att fråga om vi kunde åka med honom så sa han att vi skulle börja vid 9. Väldigt snurrigt det här!

Men ha en bra lördag!

XXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0