Fylledag!

Vaknade upp med två rödsprängda ögon imorse. Kul när man ska jobba!
Hade iaf min roligaste jobbdag på länge. Skrattade hela tiden på jobbet, och det gjorde så fruktansvärt ont i mina magmuskler för jag hade såklart träningsvärk. Sen blev jag och Bodil upplärda på autostore. Äntligen! Tiden gick så fort när man var där uppe vid en egen dator.

Nu har vi kollat på dom 2 sista avsnitten av greys anotomy säsong 3. Vill ha säsong 4 nu!

Just det ja, igår fick jag in en lön på 8000 på mitt konto som jag inte tror är min. Jag har nämligen varit slarvig och inte skickat in några timelistor med hur jag jobbat till adecco. Så det är så himla skumt! Vet inte om jag ska säga till, eller om jag bara ska ta pengarna. Hmm...

Kommentarer
Postat av: Johan Olofsson

Tycker du ska spara pengarna och se vad som händer. Taskigt om du skulle shopa upp pengarna och sen tvingas betala tillbaka. Haha den är jobbig.

2008-11-24 @ 15:02:30
Postat av: Johan Olofsson

Är det komplett, hemsidan med massor av elektronik som du jobbet på Maja??

2008-11-24 @ 15:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0