Fuck!

Jag har verkligen slutat kunna sova på nätterna. Igår natt gick jag och la mig vid 7 på morgonen och gick upp vid 11 ungefär vilket borde betyda att jag skulle va jättetrött igår när jag gick och la mig.
Men ikke, gick och la mig vid 1 ungefär och kunde verkligen inte somna, så fick gå upp och läsa vid 3-tiden som vanligt.
Gick upp vid 7 iaf för att göra mig iordning för adecco och hemfärd. Såklart stormade det ute, så färjorna var inställda hela dagen. Jag och Bodil gick hem och såklart somnade vi när vi skulle se "the holiday", sov till 1. Så nu kommer jag inte kunna somna ikväll heller. är helt lugnt ute nu, så imån ska vi åka vid klockan 7. Det är knappt nån idé att gå och lägga sig faktikst!.

pusspuss

Här får ni en bild på mig och Jullebulle som ska gå till meny nu och köpa nåt gott. Mmm!


Kommentarer
Postat av: al

Hehe, Koh Tai. Får jag följa med och äta där? Kan vi ta det som middag på fredag, jag kommer hem typ tio i fyra. Lång bussresa, tar typ tre gånger så lång tid som med bil... X(

Annars får vi ses lördag förmiddag, ska på bröllop sen. Aja, men det löser sej =)



Välkommen hem!



al

2008-11-10 @ 19:10:30
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0