Eget rum!

Återigen skoskav av jobbskorna. Verkar bara va jag och Bodil som jobbar 12-20-skiftet på Komplett just nu. Lite ensamt att sitta och äta lunch helt själva.

Saknar verkligen att ha ett eget rum. Det va så himla skönt att va hemma i Ellanda en runda och sova i mitt rum och ha min säng! Går knappt att va ensam här över huvud taget. Trodde inte riktigt jag var en person som behövde det, men så är det nog ändå.
Nu har jag iaf tagit med mina träningskläder till Norge, så imån ska jag kanske gå upp tidigare och springa en runda. Vore verkligen skönt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linus

Hur ska du fira din födeledag då syrran? Ska den vara helt inkomplett? eller åka till sthlm? ;-)

2008-11-18 @ 18:23:10
Postat av: maja

linus: ska ju jobba såklart! Komplett ska den ju va! :D

Ni får gärna skicka en massa paketer till mig däremot! Ni har väl min adress? ^^

2008-11-18 @ 23:17:43
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: al

Ja, det är meningen att hon ska synas när man backar bak. Jag blev helt rädd när jag såg den! =))



al

2008-11-19 @ 00:06:42
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0