Varmt!

Ja, varmt har det sannerligen varit idag. Ute är det ju enbart skönt om det är varmt, men när man cyklar i värmen till jobbet och måste ta på sig långärmat och långbyxor när man väl är framme och då dessutom kylan inne har slutat funka så är värme inte det minsta kul. Trodde verkligen jag skulle svimma ett tag där innan klockan 6 då det var som stressigast. Puhh! Hoppas det är lagat tills imån!

I helgen var vi på grisfest på campus, jag, Stina, Julia och Bodil. Var på en riktig studentförfest med allt var det innebär. Sen bar det av till området och jag tappade nog bort chicksen minst 3 ggr under kvällen.
Händelserna under kvällen var dessa:
>Stina blev inlåst på en Bajamaja (dörren gick i baklås)
>Jag trillade på dansgolvet och Bodil drog upp mig med lillfingret vilket resulterade i stuket finger
>Julia och Stina trillade båda två på dansgolvet och kunde inte resa sig upp på en kvart pga skrattanfall
>Jag och Julia fick typ hur många cider och öl som helst av 2 mkt generösa killar
>Ölen försvann då Bodil hoppade på mig bakifrån, hittades i hela mitt hår...mumma!

Imån ska jag och Julia låna mammas bil så vi kan fixa allt till Sweden rock som vi förövrigt åker till om 6 dagar! Yää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0