SKÄRPNING!

Har du också fått ett sms där det står: " Bojkotta höjningen av bensinpriset genom att inte tanka mellan den 23 och den 26 maj".
Blir så irreterad på det här! Jag tycker det är bra att bensinpriset höjs så att alla bilägare tänker lite mer på sina onödiga rutter med bilen. Jag cyklar till jobbet så det kan alla andra som har jobbet inom kilometrarna också göra, ifall du nu råkar va så lat att du inte orkar sånt så finns det nåt som heter kollektivtrafik.

Så alla ni som klagar på att årstiderna försvinner och att sommaren inte var som förr, tänk efter! Är det människorna i Afrika eller människorna i Väst som bär största skulden? Inte så svårt att räkna ut!
Är inte några kronors högre bensinpris ett väldigt billigt pris att betala för allt vi ställt till med, tom kanske överkomligt jämfört med att jorden går under om 100 år.

CYKLA FÖR TUSAN!

Kommentarer
Postat av: al

Hehe, en sån fick jag i morse som väckte mej =)

Jag handlar ändå aldrig på bensinstationer så kommer inte göra det 23-26 heller...

al

2008-05-21 @ 23:17:00
URL: http://aljohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0