Nyklippt!

Ja, så skulle allt krångla som vanligt. Robert och Max kommer ner till helgen och då är det nån festival i kalmar som även stinadarling ska på. Bil skulle vi få åka och få halva priset på armbandet för vi känner kristoffer. Men nej, tror ni inte då att jag jobbar på lördag. Och ifall vi åker på lördag så måste jag för det första få gå tidigare, och för det andra betala tåg å så. Bööh!

Nu har jag iaf klippt mig och shoppat lite på stan! Bilder kommer länst ner!

Julia ringde precis om att hon vill att jag följer med ut på deluxe ikväll och firar att dom klarat teorin. Så nu måste jag äta med detsamma!

Cheers!

image42


Linne 129 kr
Sjal 99 kr
Tights 99 kr

Allt från Gina

Kommentarer
Postat av: Zhara

Fina grejjer:) gillar sjalen!

2008-05-28 @ 20:13:21
URL: http://zharaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0