Godnattinlägg

Nu har Bodil åkt till sina hemtrakter dvs Boda i Norrland och då kunde man tro att det skulle bli lugnt och skönt här hemma i lägenheten. Men inte...istället flyttar Julia in i Bosses rum. Fast det är tur för jag tycker typ bara att det är skönt att va sj en dag sen tröttnar jag. 
Blev beodrad övertid idag igen..börjar bli till en vana nu! Tänkte verkligen att vad skönt att jag inte jobbade till 6 nån g den här veckan men så fick jag jobba mördarpasset 7-18 idag. Verkligen inte kul!
Till helgen har jag iaf en massa förhoppningsvis kul fester att se fram emot + att jag slutar 12 på fredag.
Imån måste jag skriva om hur jag, Bodil och Julia blev medlurade på en grillning i lördags, eller egentligen var det mest jag som skulle bli lurad, jaja, mer om det imån.
Nu måste jag sova så jag orkar gå upp kvart i 6 imån med, hemska tanke! Kommer iaf ha Julia att cykla ihop med till jobbet.

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0