GE TILLBAKA MIN CYKEL!

Trodde verkligen det här skulle bli en bra helg! Började så bra med att jag inte var bakis i morse och ikväll blir det grisfest på campus. Men såklart skulle det hända nåt! När jag och Bodil gick och köpte frukost och sen kom tillbaka hem såg vi at min cykel inte stod i trappuppgången med dom andra cyklarna, så nu har jag letat överallt och det är ingenstans. STULEN alltså!
Har nu polisanmält det, är så himla ledsen. Älskar verkligen min cykel och kan typ inte ta mig nånstans om jag inte har den. Vet inte hur jag ska ta mig till jobbet på mån, orkar verkligen inte stiga upp ännu tidigare bara för att ta en buss som dessutom alltid är försenad.
Fattar inte männiksor som tar saker, och dessutom en låst cykel i en låst trappuppgång!

Nu ska jag GÅ ner till stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0