Bohemian Rhapsody

Igår var ju en sån skitdag rent ut sagt men den fick en oväntad kul vändning. Satt vid datorn och va allmänt depp när petter skrev att han hade tråkigt. Han tyckte vi skulle gå ut på sports och sjunga kareoke. Jag var inte så pepp men efter mkt tjat + att Bodil var sjugen så gick jag med på det. Så Petter kom hem till oss och vi drack upp hans sprit som han glömt hos oss (som jag förövrigt hade tänkt dricka i helgen, hähä). Sen gick vi ut! Såklart kostade sports, vilket det aldrig gjort på ons tidigare så vi satte oss på pause först och tog en öl. Tänkte inte varit ute så länge eftersom jag skulle jobba 7-17. Hurra! Men när Petter åkte hem vi 12-tiden så stannade jag och Bodil ändå kvar, och gick in på sports. Sjöng först "När vi gräver guld i USA" med GES men det lät inte nåt vidare så vi valde Bohemian Rhapsody till den andra gången. Den låten är ju ganska svår egentligen men vi har sjungt den på kören så vi kunde den galant och alla blev mkt impade (förutom några längst fram som också kunde den och satt och sjöng med hela tiden) . Bodil och jag försökte sjunga våra stämmor vilket gick lite sådär. Haha! Men men, underbar kväll och jag glömde nästan den jobbiga veckan.
Blev dock påmind efter enbart 4 timmars sömn då det var dags att stiga upp och cykla till jobbet. Var ovanligt pigg hela förmiddagen faktiskt men efter middan så kändes det som om mina ögonlock vägde 100 ton. Fick gå upp och dricka 2 koppar kaffe så sen gick det. Men det var så skönt när klockan var 5, gick direkt hem och la mig och sov i 1 timma.
Nu har jag precis lagat paj som står i ugnen och doftar. Slurp! Och imån är det fredag! Yäää!

XXO

Kommentarer
Postat av: al

Maja då! Frukt förresten? Skickar ni det till apoteket? =)

Åh, då träffade ni Ewa igår? =) Duktiga ni är, få folk impade! Det lyckas inte alla med =))

al

2008-05-15 @ 22:23:30
URL: http://aljohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0