AAAAAHHH!!

Är på skitdåligt humör, det här är verkligen ingen bra vecka. Förstod redan i söndags att det inte skulle bli nån bra vecka, och då pga att jag skulle jobba så himla långa dagar. Men sen dess har det bara blivit värre. Efter att allt gick skit i måndags så blev jag ändå glad när jag kom hem och hittade ett avi på dörrmattan. Min tröja från usa hade kommit. Gick för att hämta den och då säger hon på posten att det blir 120 spänn. Jag bara " VAAAA!!", hade redan betalat frakt å allt. Men då tog såklart posten i sverige avgift med. Eftersom jag verkligen är helt pank denna månaden så fick jag dra det på matkontot. Bra lix!
Idag var ändå den värsta dan, fick utskällning av chefen, fick jobba över och en massa annat! Vill sluta på mitt jobb nu + flytta från växjö!

Har iaf köpt min roskilde-biljett idag, eller bokat den iaf...där försvann mina sista 2000. Men det känns ändå skönt att ha den köpt! Längat så mkt till mina 5 semesterveckor!

Bäst jag slutar nu så jag kan återgå till mina ton med disk! Jippi!!


image24


image25

image26

Underbara bilder från underbara roskilde-06!


Kommentarer
Postat av: al

Vah, blev du utskälld av chefen? Vad gjorde du då?

Roskilde ja, det var längesen. Jag var där -05.. Mein Gott, vad tiden förflyter snabbt...

al

2008-05-14 @ 22:37:23
URL: http://aljohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0