Söndag

Nu är det mesta till SRF fixat! Skönt det!
Dagen började med att jag och Bodil cyklade till ryttartorpet och solade och badade ett tag i värmen. Efter det så åkte vi hem och fixade sommarmat, och BU till ica och konsum som stoppade vår grillning pga av att det inte fanns några quornfiléer till salu.
Efter det så cyklade jag hela vägen till Julia och vi började med fixandet, eller det blev mest jag och Julias mamma som fick hämta det mesta eftersom Julia inte vågar gå in i helvetesgapet (derad föråd) pga av alla spindlar. Kollade så tältet var okej, stormkök, sovsäckar, 2 stora ryggsäckar och ja, skrev en lång packningslista. Stannade på kvällsmat med och då blev det äntligen quornfiléer. Yää!
Skjutsen strular fortfarande lite så vi får sen hur det blir med körning till srf. Imån ska iaf jag och Julia ligga på evedal och pressa och sen äta sushi och tillslut ta våra kickbikar och kicka runt sjön + att jag ska tvätta hos henne. Mkt på schemat!
Nu ska jag sova så jag orkar upp imån och cykla hela vägen till Julia igen. Godnatt godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0