"Mitt olydiga lilla barn"

sa Bodil precis när hon såg att jag fortfarande inte har packat väskan utan istället sitter och köper saker på internet. Råkade beställa 2 par vita keds, upps. Måste skicka tillbaka ett par. Har iaf köpt min finafina kjol från fornarina + två bodys. Lovely! Kjolen var faktiskt nersatt med 200 kr. Vilken tur att jag inte beställde i förra veckan som jag tänkte!
Har dessutom beställt saker som jag ska få på flyget hem. En bacardi razz och min parfym Escada Moon sparkle 50 ml.

Här kommer lite bilder från midsommar


dans runt midsommarstången i ellanda



Bosse



Våra tuffa skuggor!



Jag och Julia


Nä! Nu måste jag packa! Åker om mindre än 4 timmar. Yihooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0