Ett tag sen

Ja, det var ett tag sen jag skrev. Har ju varit på sweden rock i en vecka och hade verkligen jättekul! Ska lägga upp lite bilder sen.
Den här veckan så har det varit fotbollskväll med babesen (Ah, zlatan alltså, vilken stjärna) och igår tog Petter sin student. Det var inte speciellt kul väder, kom en störtskur precis när alla skulle börja åka på sina flak. Bodil fick faktiskt sluta redan vid 3 så vi tog bussen ut till rottne hem till Petter. Kändes som när Bodil bodde ute i Rottne och allt alltid var härligt och skönt. Fick en massa god mat och dricka och sen åkte vi in till stan och gick på studentfesten. Träffade en massa jag inte sett på år så det var kul.

Om lite mer än en vecka så börjar min semester och då ska jag och mamma åka till cypern i 8 dar från Växjö. Ville egentligen åkt till Rhodos eller så men resorna gick upp direkt när första regnet trillade så det blev Cypern. Direkt när jag kommer hem sen så blir det till att packa om resväskan till en ryggsäck och ta tåget till Roskilde. För då blir det festival igen. Känns superbra nu, dock mindre bra att det endast är jag som köpt min biljett hittills. Men det ordnar väl sig fhv.

Btw så var det absolut bästa på hela Sweden rock Posion-konserten på lördagkvällen. Ringde Bodil då dom spelade "I want action tonight", hon hörde iofs nog mest mitt skrålande. Åh, helt underbar konsert längst fram!
Nu ska jag titta lite på sex and the city innan jag fixar iordning mig till jobbet.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0