Inaktivitet

Ojojoj, vad jag inte har skrivit här på länge. Har ju varit och rest en massa och imån så åker äntligen jag och bubblan på vår roadtrip!
Cypern var helt underbart och det var Roskilde med! Fedde le grand var helt klart det bästa på Roskilde, kom till konserten och då höll folk på att gå och dom släppte inte in mer folk för att det var alldeles för många i tältet. Det var försenat med nästan en timma men jag och Marit slank in ändå och som genom ett mirakel kom jag längst fram. Så himla härligt!! Alla dansade som galna! Stod och dansade i enbart linne som var helt blött pga uthällda vattenglas över hela mig, sen direkt när vi kom ut ur tältet vid 2 på natten började jag såklart frysa som en galning och trodde verkligen jag skulle vakna upp sjuk dan efter, men ack nej, jag klarade mig. (peppar, peppar, ta i trä)
Nu håller jag på att tvätta och har som vanligt inte packat medan bodil packade för flera dar sen.



Den underbara blå havsvattnet på cypern!




Lite solbränd och påväg till piren och MAT!



Mamma och jag äter och alla i bakgrunden har sjukt långa hår!

Nu ska jag hämta sista tvätten och ta tag i packningen så inte Bodil går och lägger sig.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0