Sommartider hej hej!

Så, då har man stått och sjungt "Vi har linné, linneor och linnéparken" med Johan, mamma, Stina, Emma och Jocke. Efter Rongedal och "Sommartider" så blev det till och med fyrverkerier. WOW! ^^
 
Helgen då!
I fredags så var jag på Harry Potter-fest, maskerad hos Stina med Linnéa som firade att dom fyllt 21. Efter lite tårta och quidditch så fick vi skjuts in till stan och så blev det deluxe. Träffade en massa jag kände så det var kul!
På lördagen så låg jag mest och försökte sova på balkongen, men det var lite svårt när man nästan smälte bort i hettan. När Bodil slutat sitt jobb gick vi till stan oh tog en burgare på Oxgrillen, sen hämtade vi mitt paraply (äntligen!) och lite dricka och gick hem till Stina för att ha en lugn förfest på hennes tak. Det var kul att se allt folk uppifrån på storgatan. Hihi!
Vid 12-tiden bestämde vi oss för att gå ut och träffade en full Julia som skulle till deluxe, vi gick till loft och terassen. Där var det leg 23 men vi kom in utan att ens visa nåt leg. Oh Yeah! Trodde ett tag att jag börjat se lite äldre ut, men efter loft så gissade en kille att jag va 90:a, och när jag sa att det va fel så gissade han 91. Tack lix!
Iaf på terassen var det sjukt mkty folk och jag hade mina vita keds, men dom klarade sig faktiskt nästan helskinade genom kvällen. Efterfest med mitt span skulle det bli, men det var ett väldans väntande så till slut sa vi hej och gick hem ändå. Skulle ju gå upp vid 8 och fara till Halmstad.
Ja, på sön klockan 8 ringer då klockan och det är bara att stiga upp, laga matsäck och köra till Halmstad och Tylösand. Där blev det sol och bad för hela slanten! Sen var den helgen slut, och snabbt gick det.

Nu jobbar jag bara 3 dar till och sen har jag långhelg, dvs jag är ledig på fredag. Wihoo!
Blir kanske emmaboda till helgen. Vore kul!

    


Jag som Cho Chang, Snape, Ron och Sibylla och sen Harry förstås! (Sibylla och Snape var födelsedagsbarn)

 MAT!

 Takutsikt!

 Stina och Bodil

 Jag och Bosse!

 Mamma och Johan på Allsång!


Nu ska jag sova! Godnatt

XXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0