Släkt och åter släkt!

Har kommit hem från alla resor nu och har bara en ynka semstervecka kvar.
I lördags så åkte jag hem från Gbg och hann som vanligt typ bara va hemma en timma innan jag skulle iväg (detta har resulterat i att mitt rum numera mest bara ser ut som ett bombnedslag). Direkt till släkten for jag och dubbel 50-årsfest för morbor Sven och hans fru Gunilla. Hade verkligen hur kul som helst och det var sjukt länge sen jag träffade allihopa. Kan inte ens minnas när alla var med sist. Blev mkt dans, musik och barhäng, det som min släkt är bäst på! Hähä!
Dan efter blev det hem till ellanda och träff med hela familjen som inte heller händer så ofta. Lämnade av Johan på tåget och sen åkte vi till brogård och släkten igen där dom spelade volleyboll. Vi kusiner bokade biobiljetter till narnia och for till stan. Sen hem igen och kunde inte sova! Har typ vant mig vid att sova 5 timmar om nätterna! Fast kanske inte ändå, vaknade inte fören efter 2 idag och tänkte jag skulle ta och städa. Men det blev inte så mkt av det, var tvungen att uppdatera mig över internetet med bloggar, mail och allt annat. Puuh!
Sen blev det bio på kvällen med släktingar igen, Mamma Mia den här gången. Superbra, gå och se den!
Träffade E som också var på bio, frågade om jag ville komma och kolla på film. Men nää, bäst att hålla sig hemma!
Imorgon blir det Jönköping med bror Linus, där ska vi titta på skejtande tjejer som är bäst i Sverige och förhoppingsvis bli skejtsproffs själva! :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0