Kaos

Blir snart galen på min dator. Den får då och då för sig att den har två nätverk och då funkar inte internet, så var det då idag och det var så länge sen det hände sist så jag mindes knappt vad jag skulle göra. Skrev till Bodil och hon skrev att jag var tvungen att ta bort ett nätverk. Tog bort ett men det funkade fortfarande inte så jag tog bort det andra med, sen fick jag typ reparera och då kom ett tillbaka och det funkade. Wihooo! Blir smått galen på sånt här.
Dessutom skulle jag ta och sortera upp kläderna som låg i mitt rum. Ni vet, slänga i tvätten, stoppa in i garderoben och hänga upp på galgar. Problemet var bara att trots att jag slängde en massa i tvätten så räckte ändå inte galgarna till. Vet inte om det beror på fler kläder eller borttappade galgar, tror iofs mest på det första. Så det är fortfarande nästan lika stökigt på mitt rum. Baaah!
Om lite mindre än en timma ska linus komma och hämta mig och vi ska ju till Jönköping som jag skrev igår. Undra vad man ska ha på sig, man vill ju inte direkt slå sönder några av sina fina kläder. 

Shit, nu är klockan redan halv 2 ser jag, måste göra mig iording och äta. 



Anders på allsång på skansen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0