Känn ingen sorg för mig Göteborg!

Åhh, Håkan min skatt!
Igår åkte jag och Petter till Ljungby för att se Håkan spela. Det började med att jag köpt biljett för 350, och när vi väl kom dit fick både jag och Petter backstagepass så jag inte behövde betala inträde. Så dags då! Fast kul ändå att få gå backstage!
Sen kom Håkan upp på scenen och spelade i ungefär 1 och en halv timma och det var sådär bra som konserter bara är ibland. Han sa fel, va rolig och sådär charmig som bara Håkan är! Saknade bara en låt, "bara dårar rusar in". Men annars var det helt enkelt en underbar konsert!
Sen kom Uggla upp på scenen och vi åkte hem!

Nu ska jag snart till Kosta outlet och dra mitt stackars kontokort ännu mera, och ikväll blir det fhv utgång med babesen!
Let's party!



<3

Kommentarer
Postat av: al

Aha, fick du inte hänga med Håkan backstage också?



Ha så kul ikväll!



al

2008-07-18 @ 15:29:11
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0