Jobb(igt)

20 minuter kvar tills jag slutar, och imån är det fredag. Pratade med Linus min bror nyss som låg vid havet i Halmstad. Grrr! Medan jag sliter som tusan! (inte nu dock)
Nu efter jobbet ska jag ner till stan och hem till Stina, där ska det letas upp en outfit som jag kan ha imån på Harry Potter-festen jag ska på. Ska vara Cho Chang så det ska va gråa kläder (kjol, kofta och strumpbyxor) och sen svarta kinaskor, vit skjorta och slips och en trollstav också. Har ju redan hennes svarta hår och bruna ögon. Great! Ska försöka hitta nån brun tröja till Bodil med, hon ska nämligen vara Ron. Hähä^^
Sen blir det Koh thai med Bosse, utomhus i det fina vädret såklart. När vi ätit upp så kommer Bodils lillasyster Lina och hennes pojkvän och hämtar oss och så ska vi ner till ryttartorpet och bada. Härlig kväll alltså!

Imån blir det då Harry Potter-fest ute i Gemla, och jag vill gå ut. Så det blir intressant för dom som ska ut på deluxe att se ifall det kommer några trollkarlar intrampandes där. Jag ser ju iofs ganska normal ut, medan Linnéa som ska va Snape och Julia som Malfoy har det lite värre. Hehe :D

Lite mindre än en kvart kvar och sen blir jag utsläppt till solskenet! Bäst jag jobbar nu det sista!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0