Festival igen!

Väntar precis nu på att min pappa ska ringa så jag kan boka min emmaboda-biljett. För emmaboda ska det bli! Chihoo! Stina och Linnéa ska dit och en massa fler, och justice spelar och doktor kosmos också, dom har jag inte sett sen första året jag var där, typ 03 eller nåt.  Nostalgi nästan!
Får hoppas på att både min ekonomi och vädret håller. Har dock sett en trist väderrapport på smhi med regn på lördag. Men jag har fortfarande Stinas stövlar här, så det ska väl lösa sig!
Måste skriva packningslista och så ikväll för imån jobbar jag 8-18 å sen är det bara hem och packa. Jobbar 7-12 på tors så jag åker direkt efter jobbet, stressigt värre.
Nu ringer pappa!

Adios!


Kommentarer
Postat av: al

Nä, jag såg ingen jag kände alls...



Ja, raketerna såg vi från andra sidan sjön =)



Jasså, Rassle finns forfarande? Det höll ju på att läggas ner förra året..



al

2008-07-29 @ 23:13:02
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0