Aj!

Har fått superont i min rygg. Fick det när familjen tog en pizza i Kalmar. Idag har vi nämligen varit på en dagstripp till öland. Stod i Smp (som iofs kanske inte är några stjärnor på att lista ut vad det ska bli för väder) att det skulle bli soligt där idag så vi packade badväskorna och for dit. Blev ju några solminuter iaf men ingen var direkt sugen på att bada.
Var inne på paradisverkstaden där mamma och jag var förra sommaren och köpte fin keramikskål. Denna gången köpte mamma födelsedagspresent till mig bestående av två assietter som passar utmärkt till mina höganästallrikar. Ser fram emot att få dom i november. Hehe, lång tid dit!
Sen åkte vi till slottskogen och gick lite och köpte en glass, sen satte vi oss utanför ruinen och åt vårt fika. Efter det blev det borgholm och lite shopping. Köpte 4 pastatallrikar som passar till mitt pastafat och ett vanligt vitt linne. Hittade 3 jättefina röda koppar med vita prickar på en vintagebutik. Kände att jag inte riktigt hade råd med dom dock.

Imorgon så spelar Håkan Hellström i Ljungby och dit ska jag antagligen. Petter har jobbat med att sätta upp scenen så han får både gratis inträde och backstagepass...grrr! Men det betyder att jag kan få skjuts iaf. Hurra!

Godnatt på er alla! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0