when you try your best but you don´t succeed

Så, nu har man repat upp halsduken, dom 30 cm som jag gjort. Märkte nämligen att den blev lite väl tjock. Det är bara att börja om igen. Lär ju iofs gå lite snabbare nu när det är färre maskor.

Nästa torsdag så är det jag som ska baka till mitt team, har ingen aning om vad det ska bli. Något oavancerat iaf som skitgubbar kanske. Idag hade Geir bakat en underbar chokladkaka som jag fick en sockerkick av och jobbade fort som bara den. Sen hade vi absolut inget att göra i ca 3 timmar så jag ritade av Bodil och några byggde ett slott av lådor. Man fick gå hem om man ville, men utan betalt då, så det var det ingen som gjorde.

Nää, nu måste jag verkligen ta tag i min halsduk så den blir klar någon gång. Är ju 6 minusgrader här nu hela tiden, så den behövs.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0