Sovmorgon!

Mmm, nu har jag nästan precis vaknat. har precis kollat på julkalendern och ätit mackor med rödbetssallad på (när började jag gilla det egentligen?). Är så himla sugen på lussekatter, varför finns inte det här i norge?!
Men idag ska det bakas, så snart är det fixat.

För övrigt så har jag och Bodil fått varsitt team på jobbet. Jag hamnade i Öystens team och då är det tydligen så att på möterna två gånger i veckan så fikar man. Och det är så att man tar med sig fika en gång var, så jag kommer va tvungen att baka. Buhuuu!! Så himla jobbigt! Dessutom missar jag alltid våra möten bara för att det inte ä'r någon som säger till mig och pc-avdelning som mitt team tillhör är jag aldrig i närheten av. Så när jag väl får mina bullar och allt var det är så är mötet slut och jag får gå runt på lagret med fika. Nää, har ingen aning om vad jag ska baka...man kanske får köpa nåt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0