söndagsmys

Nu har jag varit ute och gått ett tag.
Det var jättekallt och skönt ute, men helt galet halt.
Antingen fick man gå sådär små trippiga steg, eller helt enkelt glida fram.
Töade här i fredags och sen blev det så himla kallt igen så det är nästan enbart is på gatorna.

Imorgon ska jag lära mig sticka!
Träffade Cynthia igår och hon började sticka i förra veckan med hjälp av you tube, där dom gick igenom allt steg för steg.
Hon ska sticka ett pannband till mig lovade hon.
Men imorgon ska jag ner på stan en snabbis innan jobbet och köpa eget garn och stickor.
Tror jag ska börja med en halsduk för det har jag glömt ta med mig hit och det börjar bli väldigt kallt med bara min tunna sjal.

Nu ska jag kolla på greys eller oc och dricka varm choklad.

Mysig andra advent!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tofflorna är från topshop :)

2008-12-07 @ 22:31:48
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0