snälla tomten jag vill ha

en akustisk gitarr
och en ledig dag

ska jobba både på lördag och söndag.
den här veckan har verkligen gått snabbt och det har inte varit det minsta jobbigt att jobba, men jag skulle verkligen behöva va ledig på lördag så jag kan köpa julklappar. nu blir det ju inte så då jag ska jobba 9-18 på lördag och 11-21 på söndag. sen rullar nästa vecka på igen. dessutom tror jag nästan jag kommer va tvungen att jobba nästa helg också.
missförstå mig inte nu, jag vill jobba helg och få övertidspengar. det är bara det att jag inte riktigt förstår hur jag ska kunna köpa julklappar någon gång.

iaf så får jag sluta halv 4 den 22 så jag kan åka bil med Jannick till göteborg och sova hos Linnéa den natten. sen kommer jag ta tåget vid halv 7 på morgonen den 23 till växjö så jag är hemma nästan hela 23 dec också, istället för att åka tåg 10 timmar den dan. yääää!
känns bra! nu hinner jag träffa både caroline och simon, och stina!

nu ska jag göra mig iordning för min säng.
godnatt

Kommentarer
Postat av: al

Ah, jag är inte heller ledig denna helgen... Rep hela dan i princip och sen föreställnig på kvällen.



Mm, synd att ni inte kunde komma. Men jag var ändå inge bra idag... Premiären och allt... =(



al

2008-12-12 @ 22:16:52
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0