rubrik

Tillbaka i Sandefjord igen och fick jobba 4 timmars övertid direkt igår. Härliga pengar!
Resan hit blev inte så jättedryg ändå. Förutom Alvesta- göteborg så gick allt bra och jag sov mest hela tiden. Men den första sträckan var hemskt. Förstår inte riktigt det här med att sälja en massa biljetter utan plats. För även fast jag hade betalat extra för en sittplats så kändes det inte så. Gångarna var helt fulla med folk med otroligt mycket packning. En tjej som stod vid mitt säte hade en massa kassor och väskor, och varje gång jag var på väg att slumra till så krängde det till lite och hennes kassar slog mig i huvudet. SKÖNT!!
På färjan så träffade jag iaf en massa Sandefjordare som jobbar på mitt jobb. Så jag och Engan satt i baren och drack öl och spelade kort. Sen vips så var man hemma!

Nä, nu ska jag snart till jobbet, börjar 2 timmar tidigare idag då lagret stänger redan vid 6.

Jag hoppas verkligen stan är öppen imorgon, vill köpa lite nyårsgrejer. Men sånt kan man nog inte förvänta sig av Norge.

XXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0