nyårplaner...hmmm

dan för nyår idag. planerna för imån är fortfarande inte spikade. det som finns att välja på är följande:

>fest i 5:anhuset (ett annat kollektiv. har haft kul där en g och jättetråkigt en annan, hmm)
>houseparty på kokeriet nere vid hamnen.
>stor fest med en massa från jobbet i hyrd lokal, ca 150 gäster ryktas det om.

jaa, det är inte lätt. är inget som lockar sådär jättemycket faktiskt. imorgon på dagen ska vi iaf laga lyxmat (engan ska göra det) och äta ihop i kollektiven. mysigt!
och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig. tänkte först att det kändes som det mest oplanerade nyåret någonsin, men sen kom jag på att det visst alltid brukar va såhär. jaja, allt löser väl sig till sist.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0