idag

Nu har jag bakat två satser med skitgubbar till mitt team på jobbet. Känner mig riktigt huslig och allt!

Idag på jobbet så skulle jag testa att komma igenom en jättesmal springa som finns vid en dörr uppe på autostore. En gång när jag och bodil hade varit och fikat och vi inte hade fått nåt kort så blev vi nämligen utelåsta. Så då testade Bodil att komma igenom springan, och det gick. Så jag skulle bara se om jag med kunde komma igenom där. Men när jag var halvvägs igenom, och ganska fastnad så kom Trond. Han bara:  "men maja, jag har kort så jag kan släppa ut dig. Eller förresten, har inte du också fått ett kort." Skamsen klämde jag mig tillbaka och lommade ut genom dörren. 
Får bli ett snytt försök imorgon då alla är på lunch utom vi. Vi jobbar ju ett helt eget skift nämligen.

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0