Första advent!

Helgen är slut, men det är nästan okej bara för att den har varit så bra och för att det är december månad och julkalendern börjar imån (idag).
Jag har en massa grejer jag måste fixa den här veckan. Saker som har stått på min to do-lista i flera veckor nu. Som att boka färjan hem i jul tex.

En bra sak som har hänt här i Sandefjord är att det har öppnat en söndagsöppen mataffär. En Kiwiaffär, väldigt liten och trång. Men bra ifall man är godissugen, men mindre sugen på att lägga ut 40 spänn på en chokladkaka som det kostar på alla mackar häromkring.
Wohoooo!

Nää, nu ska jag lägga mig och läsa ett tag, läser ny bok nu: Mina hemligheter av Sopie Kinsella
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0