Dan före dopparedan

Nu är jag som sagt hemma!
Igår efter jobbet körde vi hem snabbt som tusan för att hämta packningen, jag ahe såklart inte packat klart för att det egentligen inte skulle har varit så stressigt. Men helt plötsligt fick vi reda på att man måste va vid färjan en halvtimme innan den går om man har bil, och det hade vi ju. Så det blev springa in och slänga ner allt jag kunde komma på i väskan och jag hann nog tänka minst 5 ggr, "GLÖM INTE BYTA SKOR". Men tror ni jag kom ihåg det ändå. Nej, väl på färjan tittar jag ner på mina fötter och ser mina utslitna reebookskor, istället för mina svart stövlar. Uäää!
Färjeturen va annars ganska skön, vi åkte den stora färjan med en massa butiker och grejer och jag och Jannick gick och åt, kollade på serier på hans laptop och handlade sprit och godis på taxfreen. Tog dessutom bara 1 och en halv timma ner till göteborg, och vips så var jag hos Linnéa i hennes supermysiga lägenhet vid redborgsplatsen.
Vi drack te och åt mackor och pratade en massa, har ju inte träffat henne sen i somras. Till slut gick vi iaf och la oss och sov kanske 4 timmar innan det var dags att ta tåget till Växjö.

Idag har jag träffat Stina A och ätit på Koh thai och köpt lite garn och andra saker. Sen kom Stina S och vi gick och fikade på askelyckan. Snart komme Johan med flyget också, och vi ska äta tomtegröt. 
Klockan 8 ska jag sen infinna mig hos Simon och Caroline och dricka glögg och träffa Amela bl.a. KUL!!

Ja just det ja, imån är det julafton också. Jag har noll julstämning, fast att Linus och Mamma gör sitt bästa här hemma med julmusik, pepparkakshus och julgodis. Jag sysslar med nya stickningsprojekt. Håller på med 2 pannband, ett gammelrosa och ett vitt. Vet inte vilket jag ska satsa på att bli klar med först. Hmm, det vita får det nog bli.

Puss och God jul!


Kommentarer
Postat av: al

Ja, färgen är inga problem, dock vet jag inte hur det funkar med headern, du kan komma att behöva byta stilmall...

Välj en du tycker passar bra =)



al

2008-12-23 @ 20:31:30
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0