welcome to the oc bitch!

Har börjat kolla på oc-boxarna igen, för idag var det nämligen jag som vaknade först av Bodil och mig. Hon har fortfarande inte gått upp. Brukar alltid vara jag som sover för alltid på helgerna, men inte idag.

Igår så vaknade jag vid halv 2 nån gång då och efter lite frukost och slappande så gjorde jag och Bodil oss iordning för att gå ner till stan. Hämtade mitt paraply hos Stina och sen blev det koh thai med anna-lena och prat om vad som hände kvällen innan. Traskade hem igen vid 6-tiden och fixade oss inför kvällen. Det blev först hem till Stina där det va sing star med ett helt gäng 18-åringar. Efter ett tag gick jag och Bodil ner till parken där Robert mfl satt och mös till buggmusik från öltältet.
När alla frös tillräckligt mycket så gick vi in till stan och spelade på lite hjul och åt popcorn som aldrig varit godare. Mmm! Sen blev det en snabb visit på pauze och sen till torgets öltält igen, jag som verkligen lovat att jag inte skulle hänga där. :/ Träffade iaf en massa känningar där inne och det var trevligt...enda tills det gick förbi en kille och tappade sin öl på mig så hela mitt ben blev dygnsurt. Usch!! Blev superkall direkt och bestämde mig för att gå hem. På vägen hem träffade jag Petter och fick äntligen mina 200 han vart skyldig mig ett tag nu. Så lite rikare blir jag av varje kväll på stan. Hähä^^

Nä, nu måste jag återgå till mitt oc-maraton!
OC in my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0