trött och hungrig

Det här är första fredagen på länge som jag bara är hemma och tar det lugnt. Känns jätteskönt! Tänkte följt med familjen till farmor och farfar egentligen, men det var verkligen skönt att bara vara hemma.

Efter jobbet så gick jag och mötte Bodil som slutade en halvtimma efter mig och vi gick hem och funderade på vad vi skulle äta. Som vanligt orkade ingen av oss laga mat och det blev att gå ner till ica och köpa något.
När jag är riktigt hungrig så blir jag alltid på samma vis. Jag måste lix ha det absolut godaste som finns och det kan jag inte komma på med min kurrande mage så då går man där på affär´n i en evighet utan att bestämma sig. Sen slutar det alltid med att man äter något supertrist som i detta fallet enbart var mackor. Känner ni igen er?
Blev några OC-avsnitt ikväll och nu har Bodil gått och lagt sig för hon jobbar imån. Vet inte riktigt om jag med ska lägga mig, sova är ju alltid skönt. Får ändå inte sova för länge imån eftersom jag måste ner på stan en runda. Jag har nämligen kommit på såhär 300 år efter alla andra att jag vill ha ett par chinos. Vill egentligen ha ett par marinblå, men kan inte hitta några så jag ska ner på stan och kolla lite imån.
Har egentligen knappt några pengar heller eftersom jag bokat sthlmsresan till nästa helg och det skulle va trevligt att ha lite pengar då också.
Just det ja, kom på nu att jag och pappa ska kolla på ny cykel till mig med imån. Min har ju varit stulen nu några månader så måste köpa en ny så jag får ut alla försäkringspengar. Min bror Johan är hemma nu ett litet tag med, kom hem från sin europaresa idag och mellanstannar i Växjö några dagar. Sen blir det ju sthlm för både honom och mig! :D

Nä, nu ska jag ta och läsa Flyga drake! <------ tips

XXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej, med vad roligt det låter! :) Smart där också, med Norge, att man tjänar bra. ;) Ja, jag börjar ju gymnasiet på onsdag, och det ska ju bli kul! Fast mest längtar jag ju tills domhär tre åren är över.. Men är det den roligaste tiden så får jag ju ta vara på den! :)

2008-08-15 @ 23:31:26
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0